Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Ср, 29 травня 2024
11:24

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Придніпровські кишені стали об'єктом суперечок в соцмережах

Придніпровські кишені стали об'єктом суперечок в соцмережах

Нові зупинки для тролейбусів стали об’єктом нещодавніх суперечок у соцмережі Фейсбук. В чому біда? До дня міста у вересні 2020-го до Придніпровська запустили тролейбус. Ідея, ніби, гарна. Втім, із собою транспорта інфраструктура принесла й спеціальні кишені для зупинок електротранспорту. Урбаністи проти. Комунальники кажуть: так треба.

Можливість дістатися з ж/м Придніпровський до центру міста на тролейбусі мешканці чекали давно, десь років з 20, з моменту відкриття Південного мосту. І таки дочекалися. Але полегшення це принесло тільки відносно. Причина нових проблем – кишені для зупинок, що їх масово почали будувати на шляху прямування транспорту по житловому масиву. На думку місцевого урбаніста Руслана Ширінова: таке рішення тут зайве. Ще й марне.

Руслан Ширінов, урбаніст, засновник “Urban Dnipro”: “Автобуси в них, по-перше, не заїжджають. Люди очікують транспорт на проїжджій частині, виглядають його. Це небезпечно. Кишені не дозволяють маломобальним людям, людям на кріслі колісному заїхати в тролейбус новий низькопідлоговий. Коли міський транспорт заїжджає в кишеню – водії не пропускають транспортний засіб. Від цього громадський транспорт їздить довше. Графік руху не виконується. Тобто, тут цілий комплекс проблем з кишенями”.
Комунальники не згодні. Заступник директора КП “Дніпровський електротранспорт” наголошує: придніпровські кишені – захід вимушений. До того ж – це вимога ДБН.

Володимир Сусленков, заступник директора КП “Дніпровський електротранспорт”: “Так как ширина дороги на улице 6 метров, то заездной карман – вынужденная мера. Мы предприятие электротранспорта и мы пользуемся ДБНами строительства трамвайных и троллейбусных маршрутов. В ДБНах жестко указывается, что карманы строятся. По этому, мы и работаем по нашим ДБНам”.
Чи є альтернатива? Руслан Ширінов завіряє: все залежить від випадку. В Європі таких кишень уже майже не побачити. Ба навіть більше, на ж/м Перемога кишені під час реконструкції поприбирали. Звісно, є виключення. Шлях придніпровського тролейбусу до цих випадків, на думку урбаніста, не входить. Проблема – застарілі ДБН.

Руслан Ширінов, урбаніст, засновник “Urban Dnipro”: “У випадку Придніпровська просто не потрібно робити кишеню. Автобус просто їде по своїй смузі, зупиняється, підбирає людей, люди сідають, решта автівок чекає 10-20 секунд. І там не такий страшний трафік для того, щоб влаштовувати там кишені, на мій погляд. Але не дурні проектують інфраструктуру. І через застарілі норми подекуди доводиться їх робити”.
Gorod.dp.ua на Facebook.

Читайте також:


Измученый нарзаном  (26.03.21 09:59): Общественный транспорт выезжающий из кармана имеет преимущество. Вылечить нерадивых водителей которые не предоставляют преимущество общ. транспорту можно быстро, было бы желание. Везде это работает , а у вас нет, что за бред? Не ищите отмазок. Відповісти | З цитатою
:(  (18.03.21 01:27): Второй за сегодня опус воинствующего дилетанта. Урбанистика - очень простая вещь, ей может заниматься кто захочет. Молодой человек еще работает в Главном архитектурно-планировочном управлении горсовета? Намного интереснее было бы узнать мнение руководителя этого управления. А еще интересно, чем занимается "архитектор" и "известный урбанист" в рабочее время? Відповісти | З цитатою
Пдд  (17.03.21 23:01): Если мне не изменяет память, по правилам дорожного движения водитель обязан пропустить общественный транспорт, выезжающий из кармана. Может это полечить? Тогда и транспорт будет в карманы заезжать, людям будет безрпаснее, маломобильным не будет лишних неудобств и никаких отставаний от графика. Відповісти | З цитатою
как-то так:  (17.03.21 19:09): "Когда городской транспорт заезжает в карман, водители не пропускают его. От этого общественный транспорт ездит дольше."
"Автобус просто едет по своей полосе, останавливается, подбирает людей, люди садятся, остальные автомобили ждут 10-20 секунд. И там не такой страшный трафик".
Как Вас понимать молодой человек? сначала Вы утверждаете будто автобус не может выехать из кармана из-за плотного движения, а далее выражаете мысль что трафик там не страшный.
Відповісти | З цитатою
Чапли  (17.03.21 16:13): А дороги в Приднепровске и Чаплях почему не ремонтируют? По ним ездят грузовики со щебнем, обеспечивающим все строительства в Днепре.
Лучше б сделали Чаплинскую, Халхингольскую до Томской, Томскую, 20-летия Победы и дамбу. Да и Усть-Самарский мост надо отремонтировать. Имейте совесть! Самарский район бюджетообразующий, а не дотационный для Днепра.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
0000  (17.03.21 14:25): А я думала, что карманы для безопасности пассажиров, а полоса для общественного транспорта должна только им и использоваться. Троллейбус едет по своей полосе, пассажиры ожидают его в безопасном кармане. Зачем троллейбусу съезжать со своей полосы движения? просто остановиться для посадки. Или не так? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Вася  (17.03.21 14:07): Ерунда какая то. Работаю в Польше 3 год там узкие дороги, где фура еле поворачивает и везде карманы если улица узкая. А то что не заезжают туда из-за пассажиров, которым культуру поведения нужно менять Відповісти | З цитатою
Макс  (17.03.21 13:28): И проблемы с карманами, прямо скажем - надуманные. "Автобусная остановка как правило проектируется в виде кармана. Но есть исключения." Что явно сказано в стандарте SN 640880, Швейцария. Відповісти | З цитатою
Макс  (17.03.21 13:25): Какие-то урбанисты местные не очень образованные. Карманы не строят только в особых случаях - если для общественного транспорта выделена отдельная полоса, широкая дорога, редкий трафик и т.д. Подозреваю, на Победе первая полоса как раз и планируется под полосу общественного транспорта. Их там аж 4. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Відео моменту: у Дніпрі на проспекті Яворницького чоловік нападав на жінок та бив їх, постраждали щонайменше троє (14)

•  Суд зобов’язав мерію Дніпра зберегти історичну будівлю Палацу профілактики (12)

•  В Україні з липня планують збільшити вартість бензину та дизелю (12)

•  Метрополітен Дніпра проведе консультації з підрядниками для добудови 3 станцій (9)

•  Стеллу «Дніпро» знесуть, проте нову встановлювати не будуть. Чому? (7)

•  Відео моменту ДТП: у Дніпрі на кільці на Набережній Перемоги BMW перекинувся декілька разів та зніс стовп (5)

•  На Дніпропетровщині в наслідок аварії за участю «ЗАЗ» та «Daewoo» є загиблий та постраждалі (5)

•  До України повертається пил з Сахари (5)

•  У Дніпрі відкрився вечірній базар у дворі старого цирку біля Центрального ринку «Озерка» (5)

•  Сімейний лікар має до 2000 пацієнтів: ситуація на Дніпропетровщині (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
110
років готелю «Асторія»

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті