На порталі igov.org.ua зібрано послуги, які державні органи України надають громадянам та бізнесу. На Дніпропетровщині через Інтернет можна отримати 206 послуг, ще 34 будуть доступні найближчим часом. Одна з найрозповсюдженіших з них – оформлення субсидії.
Як швидко подати заявку на оформлення субсидії, читайте далі.
Оформлення послуги забере не більше 15 хвилин.
- Заходимо на портал igov.org.ua.
- У розділі «Соціальна допомога» обираємо пункт « HYPERLINK "https://igov.org.ua/service/654/general" Отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг».
- Обираємо область і спосіб входу до системи. Ми зупинилися на способі BankID через Приват24.
- Після стандартного входу в систему потрібно уточнити деякі дані: район/місто, ПІБ, дату народження, паспортні дані, ІНН, адресу реєстрації, контактний телефон, електронну адресу, а також заповнити міні-анкету.
Також знадобляться:
- реквізити на оплату комунальних послуг,
- відомості про доходи – Ваші та членів родини, що проживають з Вами
Замовляючи послугу, Ви надаєте згоду на обробку персональних даних та підтверджуєте їх актуальність. Після заповнення та відправлення заяви отримаєте повідомлення на e-mail про прийняття документів до роботи.
Співробітники управління соціального захисту населення аналізують відправлену заяву. Якщо пакет документів неповний чи неточний, сповістять на електронну пошту.
Після остаточного опрацювання заяви, на електронну пошту прийде рішення про призначення субсидії.
https://subsidii.mlsp.gov.ua/, пришел ответ, что все правильно и заявление зарегистрировано, НО!!!
Теперь двум старикам (с трудом передвигающимся) нужно лично явиться в Амур-Нижнеднепровскую контору и принести справку о составе семьи, лично написать заявления, что они отказываются от льгот, ранее им предоставленных. Почему они должны все делать лично? В законе прописано, что достаточно подать заявление и декларацию. Так может нужно пошерстить инспекторов, сидящих в конторах и требующих, чтобы к ним лично шли на прием? Квартальных, которые не хотят предоставлять справки лично в эти конторы, которые тоже требуют, чтобы к ним лично приползли и попросили.
Закон о субсидиях не работает, по простой причине - человеческий фактор. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Вот ответ из собеса---
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 319 від 27.04.2016 у пункті 13:
абзац п’ятий викласти в такій редакції:
“Зазначені заява та декларація можуть бути надіслані поштою або в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису, структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі — за місцем проживання). У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк. У разі непідписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація.”;
Тому Вам необхідно звернутися за адресою : пр. П.Калнишевського( вул. Косіора) 55 каб. 49, щоб поставити підпис під Вашою заявою та декларацією до кінця червня Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1