Із запровадженням нових електронних сервісів, громадянам не потрібно буде витрачати час в чергах, знаходити посередників серед державних службовців, щоб отримати ту чи іншу довідку. Всі послуги можна буде отримати через Інтернет, оплативши їх платіжною карткою на сайті Міністерства юстиції.
Усі отримані документи в електронному вигляді матимуть такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги з підписом і печаткою реєстратора. Кожному електронному документу буде присвоєно унікальний номер. За цим номером в електронній системі можна буде віднайти оригінал документу, якщо цього буде вимагати банк чи якась інша установа.
Строк дії сформованого документа і його унікального номера буде визначений Мін′юстом. Нині триває дискусія з цього приводу – пропонуються варіанти від 3 місяців до півроку.
Переваги нової системи очевидні:
- для отримання послуги не потрібен електронний цифровий підпис (ЕЦП);
- можливість оплати в режимі on-line при подачі запиту;
- отримання відомостей в режимі on-line;
- надання електронному документу статусу офіційного.
Зокрема, послуга «ОНЛАЙН-ВИТЯГ» дає можливість громадянам через мережу Інтернет отримати електронний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. При цьому:
- для отримання витягу не потрібна реєстрація або використання ЕЦП;
- витяг формується автоматично в режимі «онлайн» без участі реєстратора;
- «Онлайн-витяг» надається без підпису реєстратора, але має юридичну силу;
- сплата за послугу проводиться онлайн за допомогою платіжної картки, яка також виступає ідентифікатором особи;
- отримати «Онлайн-витяг» можна одразу після сплати.
Типи «Онлайн-витягів» аналогічні «паперовим», що надаються держреєстраторами.
Кожен «Онлайн-витяг» має унікальні реквізити, за допомогою яких його можна перевірити та завантажити повторно.
Так само буде реалізована послуга «ОНЛАЙН-ДОВІДКА» - електронна довідка з єдиного державного реєстру (ЄДР). Її відмінність – довідка міститиме інформацію лише про наявність або відсутність в ЄДР суб'єкта господарювання.
Як повідомляють в прес-службі обласного управління юстиції, найближчим часом такий механізм онлайн сервісів буде запроваджено й у сфері державної реєстрації майнових прав.
Зокрема, вже у квітні заплановано запровадження послуги отримання в електронному вигляді витягу за результатом реєстрації, або рішень про відмову чи зупинення розгляду заяви.
Також у квітні громадяни отримають можливість зареєструвати права на нерухомість у скорочені строки за додаткову оплату. Надбавка за терміновість буде спрямована на виплату винагороди державним реєстраторам.
Довідка:
Міністерство юстиції є соціальним органом державної влади. Щороку органи юстиції надають більше 4,7 млн послуг у сферах реєстрації бізнесу та речових прав. Протягом минулого року за результатами розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав видано 3,5 млн документів. Із цих документів понад 1,3 млн припадало на різного роду довідки, виписки та витяги.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |